Marketér

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Kdo je to marketér?

Marketér je člověk, který se živí marketingem. Marketéři se často specializují na určitou oblast jako je remarketing, obsahový nebo výkonnostní marketing, díky čemuž se stávají marketingovými specialisty. 

Marketér v praxi

Marketér by měl:

  • znát své zákazníky a umět je oslovit,
  • sledovat trendy a neustále se vzdělávat,
  • inspirovat se výzkumy, umět analyzovat data,
  • umět komunikovat s klienty,
  • mít přehled o příbuzných oblastech,
  • být kreativní (ať už píše texty nebo kreativně přemýšlí nad problémy),
  • umět plánovat a ovládat time management.
Marketéři se často specializují na určitou oblast marketingu.
Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.