On-page faktory

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co jsou to on-page faktory?

    On-page faktory ovlivňují společně s off-page faktory, jak dobře se webová stránka zobrazí ve výsledcích vyhledávání. On-page faktory jsou takové, které můžete přímo ovlivnit, nacházejí se totiž přímo na vašem webu. Zásadním on-page faktorem je samotný obsah webu, spadá sem ale i URL adresa, titulek stránky a další.

    On-page faktory ovlivňují, jak se váš web objevuje ve výsledcích vyhledávačů
    On-page faktory ovlivňují, jak se váš web objevuje ve výsledcích vyhledávačů

    On-page faktory v praxi

    V rámci on-page faktorů můžeme ovlivnit zejména:

    • Titulek — každá stránka na webu by měla mít svůj titulek, který obsahuje zásadní informace o obsahu dané stránky.
    • Meta description — v podstatě se jedná o popisek stránky, který se zobrazí ve výsledcích vyhledávání. Měl by shrnout to nejdůležitější, obsahovat klíčová slova a zároveň nalákat uživatele ke kliknutí.
    • Nadpisy a zvýrazněný text na stránce — nejenom, že pomáhají se v textu lépe zorientovat čtenářům, přehledné a strukturované texty upřednostňují i vyhledávače. Jen si je dobré hlídat, aby část zvýrazněného textu nezabírala ideálně více jak 10 %.
    • Text stránky — i samotný text na stránce hraje roli. Dbejte na to, aby se v textech objevovala relevantní klíčová slova, ale hlavně, aby byl obsah přínosný a čtivý.
    • URL — jasná, výstižná a odpovídající obsahu stránky.
    • Rychlost načítání stránky — pokud by měl návštěvník čekat minutu, než se mu stránka načte, raději ji opustí. Častou chybou jsou velké fotografie. Nahrávejte na stránky zmenšené fotografie, které nezaberou tolik místa. Více jsme se tomuto tématu věnovali na našem blogu.
    • Duplicitní obsah — vyvarujte se kopírování obsahu z jiných stránek. Stejný obsah na více stránkách vyhledávače nerady vidí.

    Co je cílem on-page faktorů?

    Pokud budete brát on-page faktory v potaz při tvorbě a správě vašeho webu, můžete si zlepšit pozici ve vyhledávačích. I návštěvníci uvítají přehlednější a čtivý web.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.