Facebook Ads

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co jsou to Facebook Ads?

    Facebook Ads je název pro reklamní systém sociální sítě Facebook, který využívá platební modely PPC (Pay per Click) a PPV (Pay per View). Díky široké databázi uživatelů a jejich zájmů je na Facebooku snadné cílit na konkrétní cílové skupiny. Využívá se jak pro akviziční, tak pro retenční kampaně.

    Facebook Ads v praxi

    Ve Správci reklam si můžete nastavit hned několik kritérií:

    • Marketingový účel –⁠ Rozhodněte se, co má být účelem reklamy. Chcete budovat povědomí o značce, zvýšit návštěvnost webu, nebo třeba získat více zhlédnutí videa?
    • Okruh uživatelů –⁠ Cílit můžete podle lokality, věku, pohlaví, ovládaných jazyků, zájmů i dalších kritérií.
    • Umístění –⁠ Vyberte si, jestli se bude reklama zobrazovat na Facebooku, Instagramu, Messengeru nebo zdali chcete ponechat nastavení automatické.
    • Rozpočet a plán –⁠ Nastavte si svůj denní nebo dlouhodobý rozpočet, abyste regulovali, kolik za reklamu zaplatíte a v jakém období reklama poběží.
    • Formát –⁠ Zvolte formát reklamy, na výběr máte šest formátů včetně obrázku, videa nebo prezentace více obrázků. Vytvořit můžete reklamu novou, ale můžete také sponzorovat příspěvek, který jste již předtím umístili na zeď své stránky.
    Můžete si zvolit, komu a kde se bude reklama zobrazovat. Autor: Facebook
    Nastavení rozpočtu. Autor: Facebook

    Co je cílem Facebook Ads?

    Cílů, kterých můžete díky Facebook Ads dosáhnout, je více. Reklama může zvýšit povědomí o vaší značce a cílit na dosah, stejně tak se ale můžete rozhodnout, že chcete zvýšit počet prodejů z katalogu nebo docílit určitého počtu stažení vaší aplikace.

    TIP od Suzzie:

    Někdy je reklama vhodná spíše na Facebook, jindy na Google, a je tedy potřeba vždy zvážit obě možnosti. Když znáte své publikum a dokážete jej charakterizovat dle jeho zájmů, věku, aktivit, vzdělání, bydliště či zaměstnání, pak je Facebook ideální. A kdy je pro vaše účely lepší spíše Google? Sepsali jsme pro vás podrobné srovnání, které obě platformy porovnává.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.