Je ten nejvyšší čas podívat se na to, jaké žhavé novinky se v on-line světě objevily. V dnešním článku jsme pro vás vybrali několik zbrusu nových a zajímavých kampaní, které byste si rozhodně neměli nechat uniknout.
Made with Care
Milovníci kávy, nastražte uši. ZnačkaNespresso totiž na sociální sítě vypustila novou kampaň nesoucí název „Made with Care“, nebo chcete-li, „Vytvořeno s péčí“. Ta má poukázat na to, že žádný šálek kávy Nespresso by nevznikl bez dostatečně vynaložené lidské péče.
A žádné strachy, tváří kampaně není nikdo jiný než George Clooney, který je se značkou spojený už 15 let. V reklamním videu se však objevují i další světoví ambasadoři této značky. Například kolumbijská módní designérka Johanna Ortiz či italská podnikatelka a módní blogerka Chiara Ferragni.
Mattoni je život
Pokud nepatříte ke kávovým nadšencům a kofein ve vašem těle nemá své místo, možná vás zaujme spíše kampaň minerální vody Mattoni nesoucí název „Mattoni je život“. Reklamní spot značka spustila ku příležitosti znovuotevření restauračních a stravovacích zařízení, která byla kvůli pandemii covid-19 uzavřená. Jako výraz podpory se značka už při první vlně pandemie zapojila do projektu „Zachraň hospodu“.
Mattoni novou kampaní však nejen oslavuje uvolňování opatření, ale zároveň zve Čechy na dobré jídlo, u kterého samozřejmě nesmí chybět minerální voda Mattoni. Třešničku na dortu (v tomto případě možná víčko na lahvi) reklamnímu spotu dodává ještě píseň Life is life od skupiny Opus. A tak život je život, Mattoni je život.
„Hele lidi, který pivo je moje?“
„Hele lidi, který pivo je moje?“ Věta, kterou většina z nás kvůli pandemii covid-19 dlouho neslyšela, se stala větou, kterou zahajuje svoji novou kampaň nizozemská značka Heineken. I ta se totiž přidává k bujarým oslavám rozvolňování pandemických opatření. Na rozdíl od jiných značek se však Heineken poměrně vtipným a kreativním způsobem snaží přinést i konkrétní rady, jak si užít párty s přáteli i s oblíbeným zeleným lahváčem.
From Castle to Castle
U další kampaně se na chviličku přesuneme do tuzemska. Konkrétně do Prahy a o dva měsíce zpátky, kdy se po hlavním městě proháněla formule. Pokud jste na ni někde při dubnové procházce narazili, tak žádné strachy, zrak vás opravdu nešálil.
Formule totiž hraje hlavní roli v nové kampani, kterou spustila značka Red Bull. Natáčení probíhalo na různých známých lokacích po celé Praze a fanoušci se tak mohli s F1 setkat například na Karlově mostě nebo u Pražského hradu.
V celé kampani se můžete společně s Davidem Coulthardem vydat na dobrodružství napříč Českem i Slovenskem z pohodlí svého domova a zažít místa, která vám jsou možná dobře známá, úplně jinak. A jak říká sama značka Red Bull: „Připoutej se, pohodlně se usaď a vydej se s námi na road trip from Castle to Castle.“
Zpomal, dokud není pozdě
Položili jste si někdy otázku, kolik řidičů překračuje povolenou rychlost? Opravdu ne? Nebudeme vás napínat, dle poměrně tvrdých statistik to je až 86 % řidičů a 179 lidí za rok 2020 zemřelo při nehodách způsobených nepřiměřenou rychlostí.
Právě na problematiku nepřiměřené rychlosti řidičů se v nové kampani s názvem „Zpomal, dokud není pozdě“ zaměřila Česká asociace pojišťoven a BESIP. Účelem této kampaně však není pouze poukázat na rychlou jízdu a hazard se životem, kampaň se snaží také o vyvolání společenské diskuze.
Reklamní spoty jsou k vidění na televizních stanicích, on-line, na sociálních sítích i mezi influencery a v tisku. Celou kampaň však završil celovečerní dokument s názvem 13 minut odvysílaný Českou televizí 10. června, jehož autorem je známý režisér Vít Klusák. V dokumentu je zachyceno pět rozdílných lidských životů, které byly vážnými dopravními nehodami ovlivněny.
„V jejich případě to nebylo ‚těsně‘. Nebylo z toho úlevné oddechnutí a historka k dobru. V jejich případě měla ta chyba fatální následky, které si ponesou celý svůj život. Na jejich místě se tak kdykoliv může ocitnout kdokoliv z nás,“ říkají autoři dokumentu 13 minut.
Chytrý domov ve vašich rukách
Jednoho by možná napadlo, že reklamní kampaň na smart řešení by měla alespoň trochu připomínat známý snímek Já, robot s Willem Smithem. S tímto ale nesouhlasí česká značka Tesla, která ve své nové kampani propojujechytrou domácnost s tancem. Ano, čtete správně.
Kampaň vychází z takového předpokladu, že pokud chytrá domácnost funguje správně, tak zbývá dost času na zábavu, tedy i tanec.
Součástí kampaně je i soutěž #TeslaVýzva, v níž lidé hledají společně s českými influencery symbol „T“ ve svém životě. Z řad českých influencerů se do kampaně zapojila například Anna Kadeřávková či Andrea Kalousová.
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Soubory cookies třetích stran
Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!