Suzzie.cz logo

Marketingové novinky – červen 2021

Obsah článku

Je ten nejvyšší čas podívat se na to, jaké žhavé novinky se v on-line světě objevily. V dnešním článku jsme pro vás vybrali několik zbrusu nových a zajímavých kampaní, které byste si rozhodně neměli nechat uniknout. 

Made with Care

Milovníci kávy, nastražte uši. Značka Nespresso totiž na sociální sítě vypustila novou kampaň nesoucí název „Made with Care“, nebo chcete-li, „Vytvořeno s péčí“. Ta má poukázat na to, že žádný šálek kávy Nespresso by nevznikl bez dostatečně vynaložené lidské péče.

A žádné strachy, tváří kampaně není nikdo jiný než George Clooney, který je se značkou spojený už 15 let. V reklamním videu se však objevují i další světoví ambasadoři této značky. Například kolumbijská módní designérka Johanna Ortiz či italská podnikatelka a módní blogerka Chiara Ferragni

Made with Care

Mattoni je život 

Pokud nepatříte ke kávovým nadšencům a kofein ve vašem těle nemá své místo, možná vás zaujme spíše kampaň minerální vody Mattoni nesoucí název „Mattoni je život“. Reklamní spot značka spustila ku příležitosti znovuotevření restauračních a stravovacích zařízení, která byla kvůli pandemii covid-19 uzavřená. Jako výraz podpory se značka už při první vlně pandemie zapojila do projektu „Zachraň hospodu“

Mattoni novou kampaní však nejen oslavuje uvolňování opatření, ale zároveň zve Čechy na dobré jídlo, u kterého samozřejmě nesmí chybět minerální voda Mattoni. Třešničku na dortu (v tomto případě možná víčko na lahvi) reklamnímu spotu dodává ještě píseň Life is life od skupiny Opus. A tak život je život, Mattoni je život. 

Mattoni je život

„Hele lidi, který pivo je moje?“ 

„Hele lidi, který pivo je moje?“ Věta, kterou většina z nás kvůli pandemii covid-19 dlouho neslyšela, se stala větou, kterou zahajuje svoji novou kampaň nizozemská značka Heineken. I ta se totiž přidává k bujarým oslavám rozvolňování pandemických opatření. Na rozdíl od jiných značek se však Heineken poměrně vtipným a kreativním způsobem snaží přinést i konkrétní rady, jak si užít párty s přáteli i s oblíbeným zeleným lahváčem.

„Hele lidi, který pivo je moje?"

From Castle to Castle 

U další kampaně se na chviličku přesuneme do tuzemska. Konkrétně do Prahy a o dva měsíce zpátky, kdy se po hlavním městě proháněla formule. Pokud jste na ni někde při dubnové procházce narazili, tak žádné strachy, zrak vás opravdu nešálil

Formule totiž hraje hlavní roli v nové kampani, kterou spustila značka Red Bull. Natáčení probíhalo na různých známých lokacích po celé Praze a fanoušci se tak mohli s F1 setkat například na Karlově mostě nebo u Pražského hradu

V celé kampani se můžete společně s Davidem Coulthardem vydat na dobrodružství napříč Českem i Slovenskem z pohodlí svého domova a zažít místa, která vám jsou možná dobře známá, úplně jinak. A jak říká sama značka Red Bull: „Připoutej se, pohodlně se usaď a vydej se s námi na road trip from Castle to Castle.“ 

From Castle to Castle

Zpomal, dokud není pozdě 

Položili jste si někdy otázku, kolik řidičů překračuje povolenou rychlost? Opravdu ne? Nebudeme vás napínat, dle poměrně tvrdých statistik to je až 86 % řidičů a 179 lidí za rok 2020 zemřelo při nehodách způsobených nepřiměřenou rychlostí.

Právě na problematiku nepřiměřené rychlosti řidičů se v nové kampani s názvem „Zpomal, dokud není pozdě“ zaměřila Česká asociace pojišťoven a BESIP. Účelem této kampaně však není pouze poukázat na rychlou jízdu a hazard se životem, kampaň se snaží také o vyvolání společenské diskuze

Reklamní spoty jsou k vidění na televizních stanicích, on-line, na sociálních sítích i mezi influencery a v tisku. Celou kampaň však završil celovečerní dokument s názvem 13 minut odvysílaný Českou televizí 10. června, jehož autorem je známý režisér Vít Klusák. V dokumentu je zachyceno pět rozdílných lidských životů, které byly vážnými dopravními nehodami ovlivněny.

„V jejich případě to nebylo ‚těsně‘. Nebylo z toho úlevné oddechnutí a historka k dobru. V jejich případě měla ta chyba fatální následky, které si ponesou celý svůj život. Na jejich místě se tak kdykoliv může ocitnout kdokoliv z nás," říkají autoři dokumentu 13 minut.

Zpomal, dokud není pozdě

Chytrý domov ve vašich rukách 

Jednoho by možná napadlo, že reklamní kampaň na smart řešení by měla alespoň trochu připomínat známý snímek Já, robot s Willem Smithem. S tímto ale nesouhlasí česká značka Tesla, která ve své nové kampani propojuje chytrou domácnost s tancem. Ano, čtete správně. 

Kampaň vychází z takového předpokladu, že pokud chytrá domácnost funguje správně, tak zbývá dost času na zábavu, tedy i tanec

Součástí kampaně je i soutěž #TeslaVýzva, v níž lidé hledají společně s českými influencery symbol „T“ ve svém životě. Z řad českých influencerů se do kampaně zapojila například Anna Kadeřávková či Andrea Kalousová

Chytrý domov ve vašich rukách

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Cyrilská 7,
603 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2020 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.

Líbí se vám článek?