Buzzmarketing

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to buzzmarketing?

Buzzmarketing cílí na vyvolání rozruchu a hukotu (buzzu) okolo značky, produktu nebo služby. Za součást buzzmarketingu považují někteří marketéři virální marketing i guerilla marketing, hranice mezi těmito postupy je ale často velmi tenká. Tato sdělení jsou založená na tom, že je lidé mezi sebou sami sdílejí a přeposílají je dalším uživatelům. Příprava podobných kampaní je často velmi náročná, pokud se ale povedou, zajistí velký dosah s poměrně nízkými náklady.

Cílem buzzmarketingu je, aby se povědomí o kampani rozšířilo samo mezi lidmi. Foto: Feedough

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.