Facebook Pixel

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to Facebook Pixel?

Facebook Pixel je nástroj Facebooku, který vám umožňuje měřit konverze a provedené akce na vašem webu. Jedná se o kód, který umístíte na své webové stránky. Tento kód pak automaticky shromažďuje údaje o návštěvnících vašich stránek a posílá je do Facebooku.

Facebook Pixel v praxi

  • Přináší možnost podrobné analýzy reklamních kampaní, měří jejich efektivitu a získává údaje o cílových skupinách.
  • Zlepšuje výkon reklamy, jelikož dokáže oslovit zákazníky, u kterých je větší pravděpodobnost, že provedou vámi zamýšlenou akci.
  • Měří konverzi mezi různými zařízeními.

Co je cílem Facebook Pixelu?

Pixel vám pomáhá optimalizovat konverze a oslovit relevantní publikum díky propojení s vaším webem.

TIP od Suzzie:

Facebook Pixel můžete umístit i na svůj web. Na stránce Facebook for Business najdete kompletní návod, jak Pixel zprovoznit. Facebook také nabízí kurz, ve kterém se můžete dozvědět více.

Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.