Redakční kalendář

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to redakční kalendář?

Redakční kalendář je plán chystaných témat na web a je součástí obsahové strategie. Lze si jej představit jako diář, jen místo schůzek a pracovních povinností v něm najdete plán pro publikování obsahu na web (či na sociální sítě). Podobně jako publikační plán obsahuje datum nebo odkaz na multimédia, k tomu ale přibývá i nadpis a perex článku, jméno autora a další podstatné náležitosti nebo poznámky pro člověka, který bude článek na web sázet.

Takto může vypadat redakční kalendář

Co je cílem redakčního kalendáře?

Díky redakčnímu kalendáři zavedete do publikování obsahu na váš web (či sociální sítě) řád. Budete tak přesně vědět, kdy jaký obsah zveřejníte, a dosáhnete větší pravidelnosti. Pro autory článků pak redakční kalendář může představovat ulehčení práce, jelikož přesně vědí, kdy bude potřeba jaký obsah připravit.

Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.