Obsahová strategie

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to obsahová strategie?

Obsahová strategie je klíčovým dokumentem obsahového marketingu. Jde v podstatě o plánování obsahu, důraz je kladen zejména na kvalitu a propagaci. V rámci obsahové strategie vzniká obsahový kalendář, díky kterému máte plán, kdy, kde a jak budete jednotlivé části obsahu publikovat. Součástí práce obsahového stratéga je ale kromě vymýšlení obsahu i důraz na práci s klíčovými slovy, díky kterým se následně obsah lépe zobrazí ve výsledcích vyhledávání.

Obsahová strategie v praxi

Při tvorbě obsahové strategie postupuje obsahový stratég pomocí několika kroků až k finální verzi strategie. Mezi tyto kroky patří:

  • čerpání informací o vaší firmě, práce se statistikami, analýzami a Google Analytics,
  • analýza vaší konkurence,
  • analýza klíčových slov,
  • práce se zákazníky (dotazníky, průzkumy, analýza dat o vašem publiku),
  • obsahový audit (pro lepší představu o tom, jaký obsah jste doteď publikovali),
  • tvorba samotného obsahu,
  • odevzdání obsahové strategie klientovi.
Obsahová strategie vám pomůže ujasnit si, jaký obsah budete na svých komunikačních kanálech publikovat.

Co je cílem obsahové strategie?

Bez kvalitních základů a plánu byste dům nepostavili. Podobně nevybudujete kvalitní obsah bez strategie. Obsahová strategie vám pomůže sjednotit vaši komunikaci a  naplánovat ji tak, aby váš obsahový marketing fungoval na 100 %.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.